+36 1 239 4848 Irodánk: 1132 Budapest, Visegrádi u. 18/b Hírlevél feliratkozás

Dubai elmények

Utas beszámoló

További blogok:

Utazásunkat a Safari Travelre bíztuk, hogy biztos kezekben legyünk.
Feleségemmel és 3 éves kislányunkkal többször is jártunk már Dubaiban, abszolút szerelem a számunkra.
Úgy véljük, ez a közel-kelet New Yorkja!
A Kelet és Nyugat, a régi és az új mesés gazdagsága tárul az idelátogató szeme elé. Európai szemmel nézve egzotikus világ, mert hagyományaik épp oly jelentős szerepet kapnak mindennapjaikban, mint a legmodernebb és legdrágább technológiával felépített újdonságaik.
Fényűzés és luxus, keleti kényelem.

Azért vágyunk vissza mindig, mert elkápráztat bennünket a sok lehetőség, a magas színvonalú szolgáltatások.
A színes és csillogó kultúra mind-mind vonz minket.

Akár egész napokat is eltölthetünk a The Palm Jumeirahnál, amely kivételes szépségű strand.
Ragyogó napsütés, forró homok, lágyan habzó hullámok és lélegzetelállító kilátás a városra.
Hatalmas napozó ágyakban pihenhetünk a hőség elől elmenekülve, kedvünkre koktélozhatunk.
Egy jó könyv társaságában pedig, akár egyedül is fantasztikus kikapcsolódást nyújt.

Éttermek, plázák sokasága megtalálható Dubaiban.
Helyi piacra is elmehetünk egy igazán autentikus élményért.

A Safari Travel által nyújtott profi szervezés nagyban hozzájárult ahhoz, hogy ilyen kellemes legyen az utunk.
Kéréseinket mindig figyelembe vették a szervezés során, legyen szó a repülőjegyről, vagy éppen a szállásról.

Mi az Atlantis The Palm 5*-os szállodát választottuk, a pálma csúcsán! Hatalmas élmény volt szobánkban lenni; a cápák szabadon úszkáltak az üveg túloldalán.

Csak ajánlani tudjuk Dubait- ha feledhetetlen és mesés utazásra vágytok a közel-kelet térségében!

-Laci

Úticélok - utazási ajánlatok egész évben

: egész évben telepített magyar idegenvezetés