+36 1 239 4848 Irodánk: 1132 Budapest, Visegrádi u. 18/b Hírlevél feliratkozás

  • Blogok
  • MINDEN AMIT TUDNI KELL KÖZELGŐ HAJÓS UTAZÁSÁHOZ!

MINDEN AMIT TUDNI KELL KÖZELGŐ HAJÓS UTAZÁSÁHOZ!

Hajós kisokos

További blogok:

MINDEN AMIT TUDNI KELL KÖZELGŐ HAJÓS UTAZÁSÁHOZ!

1,

Jelentkezzen be a hajótársaság weboldalán, vagy látogassa meg a hajótársaság applikációját és élvezze a megtakarításokat a fedélzeti árakhoz képest. Már indulás előtt megvásárolhatja, lefoglalhatja az extra szolgáltatásokat, hogy a legjobb ár garantált legyen! Lazítson és állítsa össze előre hajós nyaralását!

– Internet csomagok

– Italcsomagok

– Étkezési csomagok

– Parti kirándulások

– Spa és Fitness órák

– Check-in a hajóra

Győződjön meg róla, hogy érvényes e-mail címet ad meg, amire megkapja az összes hasznos tippet, amelyekkel felkészülhet a csodálatos nyaralására.


2,

ONLINE CHECK-IN / Akár 45 nappal indulás előtt

Digitálisan töltse fel a szükséges utazási dokumentumokat. Ha az utastársak többi tagjával ugyanazt az érkezési időpontot kérnék, ügyeljen arra, hogy ugyanazon a napon jelentkezzenek be. A vendégeknek a következő információkat kell összegyűjteniük:

– Foglalási szám

– Egy személyazonosító okmány (útlevél)

–tagsági azonosító, ha van

– Lakcím

– Hitelkártya

– Vészhelyzeti kapcsolattartó

– Választott érkezés időpontja

– A vendégek kinyomtathatják saját poggyászcéduláikat, miután bejelentkeztek!


3,

UTAZÁSI ÉS BESZÁLLÁSI KÖVETELMÉNYEK

Győződjön meg róla, hogy minden szükséges dokumentummal rendelkezik:

–Töltse ki az online check-int hajótársaság által a beszállás előtt, hogy megkapja a beszálláshoz szükséges passt. Ez az Ön jegye a hajóra való felszálláshoz.

– Egy olyan eszköz, amelyen már telepítve van a hajótársaság applikációja

– Útlevél

– Vízum (ha szükséges)

– Védőoltások (ha szükséges)

– Ha bármilyen transzfert vagy utazási tervet készített indulás előtt vagy érkezés után, bizonyosodjon meg róla, hogy minden részletet megkaptak.


4,

MIT CSOMAGOLJON?

Hajózáskor ügyeljen arra, hogy minden éjszakára a megfelelő dolgokat csomagolja be.

(Megjegyzés: A hajó indulása előtt megtekinthetik a tematikus esteket azapplikációkban.)

A T E R M I N Á L O N

Ha azt tervezi, hogy nagyméretű poggyászt adat fel a hordárokkal, csomagoljon egy kis kézipoggyászt a következőkkel:

– Utazási dokumentumok

– Váltóruha

– Fürdőruha

– Bármilyen gyógyszer, amire szükség lehet

– Zokni (ha korcsolyázni szeretne)

– Töltőkábelek

5 ÉJSZAKA VAGY RÖVIDEBB VACSORAVISELET

– Resort Casual Estek: Farmer, golf- vagy bermuda rövidnadrág, póló, blúz vagy nyári ruha (fürdőruha nem megengedett)

– Öltözz, hogy lenyűgözz: Galléros ing, ruha, szoknya, blúz és nadrágkosztüm, zakó, szmoking/ formális viselet és blézer.

6 ÉJSZAKA VAGY HOSZABB VACSORAVISELET

– Casual estek: Farmer, póló, nyári ruha és blúz (fürdőruha nem megengedett)

– Smart Casual: Ruha kiskabáttal, zakó, blézer, galléros ing, ruha, szoknya és blúz

– Formal Est: öltöny és szmoking, koktélruha vagy estélyi.


5,

ÉRKEZÉS A TERMINÁLRA

Az együtt utazó vendégeknek ugyanabban az időpontban kell megérkezniük a kikötőbe:

– Be kell fejeznie a check-int a kikötőben a beszállás napján.

– Hagyjanak bőven időt a kikötőbe való érkezésre, felkészülve az esetleges késésekre vagy megnövekedett forgalomra.

– Egy hordár segít a nagyobb bőröndökkel beszállás előtt. Mivel egy ideig nem férhet hozzá a poggyászához, érdemes lesz egy kézipoggyászt bepakolni a legszükségesebb dolgokkal.

– Érkezés előtt nyomtassa ki a poggyászcédulákat és rögzítse azokat a bőröndjéhez.



A HAJÓ FEDÉLZETÉN


B I Z T O N S Á G I T Á J É K O Z T A T Ó

Tekintse meg a hajótársaság applikációjában a videót, majd jelentkezzen a kijelölt gyülekezési helyen. Ez minden utasnak kötelező, még azoknak is, akik részt vettek már korábban hajóúton. A biztonsági eligazítást mindenkinek teljesíteni kell a hajó indulásáig.


K A B I N & P O G G Y Á S Z

– A Pass kártyákat a kabin ajtaja előtt találják

– A kabinok 13:00 órától vannak nyitva (erről hivatalos bejelentés is érkezik). Bármilyen, a kabinokkal kapcsolatos kéréssel kérjük, értesítse a kabinfelügyelőt 15:00 órakor.

– Minden poggyászt a kabinba szállítanak. Ha nincs a kabinban 90 perccel az indulás után, vegye fel a kapcsolatot a kabinfelügyelőjével.

– A Pass kártyákat használják a fedélzeten lévő összes vásárlásnál és szolgáltatásnál is.

– A Pass kártyára a hajóról való leszálláskor vagy a hajóra való felszálláskor is szüksége lesz a kikötőkben.


C S A T L A K O Z Á S A Z I N T E R N E T R E

– Csatlakozzon a “Wi-Fi-guest-Explorer” hálózatra

– Keresse fel a login.com oldalt, és kövesse az utasításokat

– Töltse ki a vendég információkat és hozzon létre egy fiókot

– Ha már vásárolt kedvezményes internet csomagot a Cruise Planner felületen, az eszköz a fiók

létrehozása után csatlakozik az internethez.

– Ha nem vásárolt internet csomagot, a felsorolt csomagok közül vásárolhat egyet.

– Segítségért látogasson el a kijelölt internetes help desk ponthoz


DOHÁNYZÁSI SZABÁLYZAT

– A dohányzás csak a kijelölt területeken engedélyezett

– A kabinokban és az erkélyeken tilos a dohányzás.


H I T E L K Á R T Y A E N G E D É L Y E Z É S

– Csakúgy, mint néhány szárazföldi szállodában, a vendégek egy kezdeti 99,75 USD függőben lévő terhelésre vagy engedélyezésre számíthatnak a hitelkártyájukon.

– Ezt a függőben lévő összeget a várható fedélzeti vásárlások fedezésére használják fel.

– A fedélzeten a kezdeti 99,75 USD feletti vásárlások további zárolást generálnak.

– A zárolások nem jelentenek terhelést, NEM csökkentik a rendelkezésre álló keretet

– Az Önök kényelme érdekében az automatikus borravaló naponta hozzáadódik minden egyes vendég számlájához a hajóút időtartama alatt. A borravalót megosztjuk a kabin felügyelők és az étel- és italkiszolgáló csapat között, akik közvetlenül Önt szolgálják ki.


Úticélok - utazási ajánlatok egész évben

: egész évben telepített magyar idegenvezetés


Fatal error: Uncaught yii\web\HeadersAlreadySentException: Headers already sent in /home/safaritr/public_html/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 414. in /home/safaritr/public_html/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php:366 Stack trace: #0 /home/safaritr/public_html/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php(339): yii\web\Response->sendHeaders() #1 /home/safaritr/public_html/vendor/yiisoft/yii2/web/ErrorHandler.php(135): yii\web\Response->send() #2 /home/safaritr/public_html/vendor/yiisoft/yii2/base/ErrorHandler.php(262): yii\web\ErrorHandler->renderException(Object(yii\base\ErrorException)) #3 [internal function]: yii\base\ErrorHandler->handleFatalError() #4 {main} thrown in /home/safaritr/public_html/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 366