+36 1 239 4848 Irodánk: 1132 Budapest, Visegrádi u. 18/b Hírlevél feliratkozás

• Blogok

Naplemente horgászat Maldív szigetek

További blogok:

Maldív-sziget nem csak a több mint száz pici szigetéről, nem csak a gyönyörű fehér homokos parjtairól, türkizkék víz színérő, hanem a vízi élővilágáról a sokféle hal fajtájáról is híres. Nem vagyunk kimondott pecás emberek de utunk szervezésénél a Safari Travel irodájában felhívták figyelmünket a naplemente horgászatot ne hagyjuk ki. Így is történt, kipróbáltuk!

Délután kis hajóval indultunk a pecázásra. Érdekes volt vízről látni gyönyörű kis szigetünket a fehér homokos partot. Hát igen ilyet csak a Maldív-szigeten látni. Megálltunk egy ígéretes helyen, lebegtünk a kristálytiszta vízen. Vezetőnk elővette halfogó szerkezetünket, ami egy parafára tekert vastag damilból és egy nagy horogból, ólomból állt. Kis haldarabot tett fel csalinak és már dobta is a vízbe a cuccot. Megmutatta hogy fogjuk a damilt és ha érezzük a rántást akkor gyorsan húzzuk a damilt.Nem kellett sokat várni és már rántotta is a hal, amit jól éreztem a damilon, gyorsan húztam húztam és megjelent a halacska. Vezetőnk levette a halat, mert őszintén szólva mi nem tudtuk melyik halat hogy kell levenni. Egyre jobban belejöttünk. Szinte mindenki fogta a halakat, voltak kicsik és nagyobbak is köztük. A helyzetünket többször változtattuk, de szinte mindenhol fogtuk a halakat. Lassan haladtunk szigetünk felé a nap is szépen tért nyugovóra. Gyönyörű látvány volt a Maldív- szigeteki naplemente csodálása a vízről. Mikor mentünk vacsorázni jött a meglepetés. Az általunk fogott halakat megsütötték nekünk. Na ez volt az igazi vacsora!

Midenképpen ajánlom a Maldív-szigetek óriási hal állományával való ismeretséget.

Köszönöm a jó Tanácsot és a remek utazást a Safari Travel munkatársainak!

Úticélok - utazási ajánlatok egész évben

: egész évben telepített magyar idegenvezetés