+36 1 239 4848 Irodánk: 1132 Budapest, Visegrádi u. 18/b Hírlevél feliratkozás

  • Blogok
  • Új információ Zanzibár beutazásával kapcsolatban

Új információ Zanzibár beutazásával kapcsolatban

Kötelező helyi biztosítás

További blogok:


Bár a konzuli szolgálat még nem erősítette meg a hírt, számos információt kaptunk azzal kapcsolatban, hogy 2024.október 1-jétől minden Zanzibárba utazónak (a rezidensek kivételével) kötelezően rendelkeznie kell a Zanzibar Insurance Corporation (ZIC) által kötött helyszíni utasbiztosítással. Nagyon fontos kiemelni, hogy ez nem egy ajánlott biztosítás, hanem mindenki számára kötelező, aki Zanzibárra utazik. Nagy valószínűséggel a QR kódot a biztosításról már felszállás előtt ellenőrizni fogja a légitársaság.

A hivatalos linken keresztül tudjátok a biztosítást egyénileg elvégezni, de igény esetén a Safari Travel kollégái is vállalják az ügyintézést. Itt található a hivatalos oldal : https://visitzanzibar.go.tz/


Q&A  Pár hasznos információt szeretnénk megosztani veletek, amit nem árt tudnotok ha Zanzibárra készültök, épp ezért összegyűjtöttük nektek a weboldal alapján a legfontosabb kérdéseket:

  • Mennyibe kerül a biztosítás összege?

Ennek a biztosításnak a költsége 44 USD és minden díjat tartalmaz látogatónkként, irodánkban 21.000.- Ft/fő

  • Milyen fajta típusai vannak?

Egyéni

Három fajta típust különbözhetünk meg. 

-0-2 éves korig ingyenes.

-A 3-17 éves gyermekek 50% kedvezményt kapnak a normál árból.

-A 18 év feletti felnőttek a teljes árat fizetik.

Családi

Ha 3-9 főre jelentkezik, kérjük, vegye figyelembe a következőket:

A 0-2 éves korú csecsemők ingyenesek.

A 3-17 éves gyermekek 50%-os kedvezményt kapnak a normál árból.

A 18 éves és idősebb felnőttek a teljes árat fizetik.

Csoportos

Ha 10 vagy több személyre jelentkezik, kérjük, vegye figyelembe a következőket:

A 0-2 éves korú csecsemők ingyenesek.

A 3-17 éves gyermekek 50%-os kedvezményt kapnak a normál árból.

A 18 éves és idősebb felnőttek 10% kedvezményt kapnak a normál árból.

  • Melyek a (ZIC) utasbiztosítás jelentős jellemzői és előnyei?

A beutazási utasbiztosítás fedezetet nyújt a váratlan orvosi betegségre amíg az utazók Zanzibáron tartózkodnak.

Az alapvető fedezetek a következők: sürgősségi orvosi költségek és hazaszállítási költségek (testi és orvosi), személyi baleset, poggyászkésés, lopás és elvesztés, jogi költségek, személyes felelősség stb.

  • Milyen időtartamú lesz a biztosítási fedezetem?

A biztosítási fedezet Tanzánián belül legfeljebb 92 egymást követő napig érvényes. A biztosítási kötvény a biztosítási kötvényen feltüntetett időpontok szerint fedezetet nyújt.

  • Mikor érdemes az utasbiztosítást megkötni?

Az utasbiztosítást közvetlenül azután célszerű megkötni, hogy befizette az első előleget az útra. Minél korábban köti meg, annál hamarabb lesz fedezete az utazása védelmére.

  • Mennyi az utazási napok maximális száma, amelyre egy beutazási utasbiztosítás fedezetet nyújt?

A beutazási biztosítás utazási naponként legfeljebb 92 napra nyújt fedezetet az egyéni utazásokra. A biztosítási időszak alatt korlátlan számú utazás tehető a biztosítási időszak alatt az utazásonként megvásárolt maximális napok erejéig.

  • Hogyan és mikor fizethetem a díjat?

A biztosítási díjakat bankkártyával vagy hitelkártyával lehet fizetni.

  • Megkapom a biztosítási kötvényt előre?

Igen, a kötvénydokumentumokat a regisztrált e-mail címére küldik. A fedezet igazolás tartalmazza a biztosítási információkat, például az Ön egyedi biztosítási számát, a biztosítási kötvény hatálybalépésének dátumát, a juttatások feltételeit, a korlátozásokat, a kizárásokat és egyéb fontos információkat. Ne felejtse el, hogy a kötvény egy példányát utazás közben is tartsa magánál!

  • Van várakozási idő, mielőtt a biztosításom aktívvá válik?

Nem, nincs várakozási idő. A biztosítási fedezet a Zanzibárra való megérkezéskor lép életbe.

  • Mi a módja annak, hogy a kötvényen korábban megadott adataimban bekövetkezett változásokat bejelentsem?

A biztosítási kötvény az Ön által közölt adatokon alapul. A korábban megadott információiban vagy a kötvényben bekövetkezett bármilyen változás esetén lépjen kapcsolatba a +33 170 95 70 25 vagy a 0800008005 24/7 telefonszámon, hogy felülvizsgálják az újonnan megadott információkat, és így elvégezhessék a szükséges módosításokat a kötvényében.

  • Hogyan mondhatom le a beutazási utasbiztosításomat?

Ha az utazása még nem kezdődött el, és még nem nyújtott be semmilyen kárigényt, akkor felmondhatja a biztosítását, ha kapcsolatba lép velük a 0800008005 vagy a +33170957025 címen, vagy küldjön e-mailt a inbound@zic.co.tz címre.

  • Hogyan nyújtsak be kárigényt utazás közben?

A kárigény bejelentéséhez (24/7 Helpline) vigye magával az Inbound utasbiztosítási kötvényét, amely tartalmazza az egyedi kötvényszámot és hívja a sürgősségi kapcsolattartó telefonszámot: 0800008005, másik tel.szám :+331701957025 vagy írjon a inbound@zic.co.tz  vagy medical-service@axa- assistance.ma. e-mail címekre.  Kérjük, őrizze meg a bizonylatokat mindenről, amire szüksége van a kárigénye alátámasztásához.

  • Hogyan tehetek panaszt?

Amennyiben a szolgáltatásokkal vagy a kínált termékekkel kapcsolatos hiányosságokkal kapcsolatos panasza van, a következő elérhetőségen kell hívni 0800008005 vagy e-mailben: inbound@zic.co.tz. vagy személyesen az irodájukban az alábbi címen: Bima House No: 1 Mpirani St Mlandege Rd. P.O.Box 432 71102 Urban West Zanzibar. - nem hivatalos fordítás



Természetesen, amint többet tudunk és tapasztalunk az új (ZIC) biztosítással kapcsolatban , tájékoztatni fogunk titeket!


Safari Travel Csapata,


Úticélok - utazási ajánlatok egész évben

: egész évben telepített magyar idegenvezetés