Bár a konzuli szolgálat még nem erősítette meg a hírt, számos információt kaptunk azzal kapcsolatban, hogy 2024.október 1-jétől minden Zanzibárba utazónak (a rezidensek kivételével) kötelezően rendelkeznie kell a Zanzibar Insurance Corporation (ZIC) által kötött helyszíni utasbiztosítással. Nagyon fontos kiemelni, hogy ez nem egy ajánlott biztosítás, hanem mindenki számára kötelező, aki Zanzibárra utazik. Nagy valószínűséggel a QR kódot a biztosításról már felszállás előtt ellenőrizni fogja a légitársaság.
A hivatalos linken keresztül tudjátok a biztosítást egyénileg elvégezni, de igény esetén a Safari Travel kollégái is vállalják az ügyintézést. Itt található a hivatalos oldal : https://visitzanzibar.go.tz/
Q&A Pár hasznos információt szeretnénk megosztani veletek, amit nem árt tudnotok ha Zanzibárra készültök, épp ezért összegyűjtöttük nektek a weboldal alapján a legfontosabb kérdéseket:
Ennek a biztosításnak a költsége 44 USD és minden díjat tartalmaz látogatónkként, irodánkban 21.000.- Ft/fő
Egyéni
Három fajta típust különbözhetünk meg.
-0-2 éves korig ingyenes.
-A 3-17 éves gyermekek 50% kedvezményt kapnak a normál árból.
-A 18 év feletti felnőttek a teljes árat fizetik.
Családi
Ha 3-9 főre jelentkezik, kérjük, vegye figyelembe a következőket:
A 0-2 éves korú csecsemők ingyenesek.
A 3-17 éves gyermekek 50%-os kedvezményt kapnak a normál árból.
A 18 éves és idősebb felnőttek a teljes árat fizetik.
Csoportos
Ha 10 vagy több személyre jelentkezik, kérjük, vegye figyelembe a következőket:
A 0-2 éves korú csecsemők ingyenesek.
A 3-17 éves gyermekek 50%-os kedvezményt kapnak a normál árból.
A 18 éves és idősebb felnőttek 10% kedvezményt kapnak a normál árból.
A beutazási utasbiztosítás fedezetet nyújt a váratlan orvosi betegségre amíg az utazók Zanzibáron tartózkodnak.
Az alapvető fedezetek a következők: sürgősségi orvosi költségek és hazaszállítási költségek (testi és orvosi), személyi baleset, poggyászkésés, lopás és elvesztés, jogi költségek, személyes felelősség stb.
A biztosítási fedezet Tanzánián belül legfeljebb 92 egymást követő napig érvényes. A biztosítási kötvény a biztosítási kötvényen feltüntetett időpontok szerint fedezetet nyújt.
Az utasbiztosítást közvetlenül azután célszerű megkötni, hogy befizette az első előleget az útra. Minél korábban köti meg, annál hamarabb lesz fedezete az utazása védelmére.
A beutazási biztosítás utazási naponként legfeljebb 92 napra nyújt fedezetet az egyéni utazásokra. A biztosítási időszak alatt korlátlan számú utazás tehető a biztosítási időszak alatt az utazásonként megvásárolt maximális napok erejéig.
A biztosítási díjakat bankkártyával vagy hitelkártyával lehet fizetni.
Igen, a kötvénydokumentumokat a regisztrált e-mail címére küldik. A fedezet igazolás tartalmazza a biztosítási információkat, például az Ön egyedi biztosítási számát, a biztosítási kötvény hatálybalépésének dátumát, a juttatások feltételeit, a korlátozásokat, a kizárásokat és egyéb fontos információkat. Ne felejtse el, hogy a kötvény egy példányát utazás közben is tartsa magánál!
Nem, nincs várakozási idő. A biztosítási fedezet a Zanzibárra való megérkezéskor lép életbe.
A biztosítási kötvény az Ön által közölt adatokon alapul. A korábban megadott információiban vagy a kötvényben bekövetkezett bármilyen változás esetén lépjen kapcsolatba a +33 170 95 70 25 vagy a 0800008005 24/7 telefonszámon, hogy felülvizsgálják az újonnan megadott információkat, és így elvégezhessék a szükséges módosításokat a kötvényében.
Ha az utazása még nem kezdődött el, és még nem nyújtott be semmilyen kárigényt, akkor felmondhatja a biztosítását, ha kapcsolatba lép velük a 0800008005 vagy a +33170957025 címen, vagy küldjön e-mailt a inbound@zic.co.tz címre.
A kárigény bejelentéséhez (24/7 Helpline) vigye magával az Inbound utasbiztosítási kötvényét, amely tartalmazza az egyedi kötvényszámot és hívja a sürgősségi kapcsolattartó telefonszámot: 0800008005, másik tel.szám :+331701957025 vagy írjon a inbound@zic.co.tz vagy medical-service@axa- assistance.ma. e-mail címekre. Kérjük, őrizze meg a bizonylatokat mindenről, amire szüksége van a kárigénye alátámasztásához.
Amennyiben a szolgáltatásokkal vagy a kínált termékekkel kapcsolatos hiányosságokkal kapcsolatos panasza van, a következő elérhetőségen kell hívni 0800008005 vagy e-mailben: inbound@zic.co.tz. vagy személyesen az irodájukban az alábbi címen: Bima House No: 1 Mpirani St Mlandege Rd. P.O.Box 432 71102 Urban West Zanzibar. - nem hivatalos fordítás
Természetesen, amint többet tudunk és tapasztalunk az új (ZIC) biztosítással kapcsolatban , tájékoztatni fogunk titeket!
Safari Travel Csapata,
Üdvözlettel:
a Safari Travel csapata